Популярна американська модель плюс-сайз Тесс Холлідей ніколи не соромилася показатися перед аудиторією не при параді: підписники бачили її і ненафарбованою, і заспаною, і навіть заплаканою. Ось і цього разу дівчина вирішила не соромитися і поділитися бідою: що сталося зі шкірою обличчя після того, як вона почала приймати протизаплідний препарат.

На своїй сторінці в Instagram 32-річна Тесс показала на фото, як на її обличчі з'явилися десятки червоних прищів. Мабуть, дівчині препарат зовсім не підходить або вона його вибирала без рекомендації лікаря: в будь-якому випадку, з гормонами жарти погані.

"Я тут, щоб розповісти вам, що навіть у "супермоделей" бувають прищі. Гормони просто вбивають. А ще я просто можу сказати, що з тих пір як стала використовувати внутрішньоматкові контрацептиви, моїй шкірі настав кінець. Будь ласка, можна нам якісь кращі протизаплідні засоби?", - написала Тесс.

Только экстренная и самая важная информация на нашем Telegram-канале